18 февруари 2019

Човекът, когото смъртта забрави – вече е на повече от 180 години!


най-възрастният човек

За подобни случаи сме чели единствено в библията – хора, доживели до 100 и много повече години. Днешният ни герой, обаче, е съвсем реален и живее в Индия.Дали е най-възрастният човек в света? Ето историята му:„Аз съм най-старият човек на света, роден съм преди 181 години. Смъртта е забравила за мен“.Името му е Махашта Мураши , той е обущар от Варанаси в Северна Индия. Той твърди, че е роден през 1835 г. и е живял 181 години. Ако това е вярно, тогава този човек е един от най-старите хора в света и в историята на човечеството. По-стара от него е само дълголетната мама Ефишо, родена преди 191 години в Нигерия, но нейната история не е потвърдена със сигурност.
Индийските власти и документите за самоличност потвърждават думите на Мураши. Но лекарите не могат да го потвърдят, защото последният лекар, който го е преглеждал, умира през 1971 година.
Според съобщения в медиите, обущарят е роден в Бангалор на 6 януари 1835 година. След това, през 1903 г., той се премества във Варанси, където работи до пенсионирането си на 122 години.
– „Аз надживях внуците си, които отдавна са починали. Изглежда, че смъртта напълно забрави за мен. Не съм си и мислил, че ще доживея до 150 години, какво остава за 170. Вероятно съм безсмъртен. И това ми дава неописуемо удоволствие”, казва философски мъжът.
http://polah77.bg7.eu/216419/

Няма коментари:

ООН с резолюция срещу събарянето на антифашистките паметници

  ООН прие резолюция срещу героизирането на нацизма. В нея изрично се осъжда оскверняването и събарянето на монументи, в памет на хората, ко...